Pagina's

vrijdag 29 januari 2016

Happy Moment # 7

Vanmorgen ging ik voor het eerst sinds de operatie weer invallen.
En aan de ontvangst zo je niet zeggen dat ik er 6 januri pas voor het eerst ben gaan invallen en na 2 weken ook nog eens bijna 2 weken ziek ben geweest.

Eerst al de directeur, die gelijk naar me toe kwam en oprecht blij was me te zien en daarna ook de team leden, die stuk voor stuk kwamen vragen hoe het ging en dat ik wel uit  moest kijken dat ik niet teveel deed, en het echt moest aangeven als iets teveel was.

Toen de kinderen naar huis waren en de directeur hoorde dat ik naar het station moest lopen, stond hij erop me weg te brengen. In de auto zei hij dat hij blij met mij als invaller was.

Omdat ik maandag een sollicitatie heb voor een zwangerschapsverlof maar er op deze school er ook 1 aan komt waar ik op gesolliciteerd heb, heb ik daarover maar een balletje opgegooid en zijn reactie was positief.

Hij wil eerst de sluitingstermijn van de vacature even afwachten, maar stond zeker niet negatief tegenover mijn sollicitatie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten