Pagina's

zaterdag 23 januari 2016

Happy Moment # 4

Ik heb mezelf verwend. En deze keer niet op knutsel gebied, nou ja niet echt.
Ik mocht mijn telefoon abbo verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken. En dat heb ik dus maar gedaan, omdat ik erg fan van Samsung ben, weer een Samsung. Erg getwijfeld tussen de Note 4 (heb nu de Note 3) en de Galaxy s6 Edge Plus. De laatste is het geworden, een Goudkleurige.Gisteren verlengd en vandaag was hij er al. Gelijk hoesje besteld en dat komt dinsdag. Ik ben er blij mee.
En omdat ik al tijden meer wil doen met mijn hobby fotograferen, me aangemeld voor een cursus Fotografie. Theorie en Praktijk. Ik heb er zin in.Veel thuis studeren en oefenen en dan 1x per maand een hele dag of in de studio of ergens op locatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten