Pagina's

woensdag 26 oktober 2011

Nog een hoogtepunt

Wat ik vergeten was bij de hoogtepunten. In ons Gelredome was weer Symphonica in Rosso, deze keer met Nick en Simon. Francesca wilde er ontzettend graag naar toe. Maar helaas geen budget voor zulke uitjes.
Aan het eind van de zomervakantie had ik mysterie shopping gedaan bij de Ikea en daarmee een leuk bedragje verdiend. Ik besloot  hiervan op zoek te gaan naar kaartjes voor Francesca en mezelf.
Via , via lukte dat en voor net iets minder dan de normale prijs had ik 2 kaartjes voor de 1e rang, recht voor het podium op de 2e rij. Helemaal goed dus.
Francesca heeft genoten, en ik ook trouwens.
Foto's volgen als ik uitgevogeld heb hoe ik foto's van mijn mobiel naar de laptop kan overzetten.

2 opmerkingen:

  1. Kaartlezer aan de laptop hangen, kaartje erin en kopiƫren naar de laptop maar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In mijn mobiel zit zo een heel klein kaartje en mijn laptop heeft een ingebouwde kaartlezer voor normaal formaat. ik dacht nog ergens een verloopstukje te hebben, maar kan het nergens vinden. robbert zou kijken of hij er 1 heeft.

    BeantwoordenVerwijderen