Pagina's

dinsdag 25 oktober 2011

Hoe het reilt en zeilt hier

Even een overzicht van de hoogte en dieptepunten van de laatste periode hier.

- Onze auto is nu echt naar de sloop. De kosten voor de reparatie zouden hoger uitvallen dan de waarde van de auto. En dan hadden we de komende keuring ook nog. Dus nu even zonder auto. Gaat op zich goed, soms lastig, maar meestal geen probleem.

- Francesca heeft het naar haar zin op het Jan Ligthart, doet het ook prima.

- Dominique doet het ook prima op het MBO en heeft plezier in haar studie.

- Stefanie is actief met studie en het studentenleven en vermaakt zich lekker in Amsterdam.

- Ik ben druk met mijn LIO stage en de bijkomende dingen als onderzoeken en projecten. Maar het voor de klas staan bevalt me heel erg goed. Als alles gaat zoals ik hoop, studeer ik ergens in Maart 2012 officieel af.


Dat was het wel weer voor nu.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten