Pagina's

dinsdag 26 januari 2021

update

Inmiddels al een paar weken online lessen aan het geven.  Ik merk dat het niet reizen erg prettig is. 
Van het UWV bericht gehad dat ik WIA ga krijgen,  dus mijn contract wordt verbroken.  Dan kan ik als het lukt wat inval werk doen en als het niet lukt hoeft dat ook niet. 

R, Riche zijn broertje is druk aan het klussen.  De zolderkamer die mijn hobby kamer nu is,  is zo goed als af.  Nog een plank en 2 haken ophangen en ik moet nog een tafel en stoelen om workshops te geven en er moet nog een andere lamp. En nog een prikbord. 

Op de voor zolder is hij nu de laatste hand aan het laminaat aan het leggen en dan is het daar ook klaar. 

Dan komt de beneden verdieping aan de beurt.  Nieuwe keuken,  laminaat en wat verf werk 

Ik merk dat het wel veel energie kost.  Zijn depressie zuigt soms zo aan mij. 
En ik erger me aan dingen.  Zaken die ik al 10x verteld heb en hij nog niet oppakt,  en dat soort dingen. 

Maar ja,  het is wat het is, hij staat in ieder geval op de 1e plaats op de therapie wachtlijst,  dus daar zit schot in. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten