Pagina's

maandag 11 januari 2021

Nog meer medisch gedoe

Vandaag was ik bij de KNO arts.  Vroeger was ik wat ze een oren kindje noemde,  oorontstekingen, doorprikken, buisjes erin en amandelen eruit. Daardoor was aan 1 kant mijn trommelvlies zo vol littekens  dat het niet goed met werkte.
32 en 20 jaar geleden heb ik een zgn tympanoplastiek gehad.  Waarbij ze bij de 2e keer ook aangetaste delen van de gehoorbeentjes uitgeboord en terug geplaatst hebben. 

Nu had ik al een tijdje (lees paar jaar) het idee dat ik aan die kant minder hoorde.
Maar niet zo dat ik er echt last van had. Omdat het steeds erger werd en mijn omgeving het ook op ging vallen, is er vandaag een audiogram gemaakt en blijk ik aan die kant ruim 50% gehoorverlies te hebben. 
8/2 moet ik terug dan kunnen ze kijken of ik nog een keer geopereerd kan worden of dat het een hoortoestel gaat worden. De andere kant is het verlies nu nog minimaal gelukkig. 
Wordt vervolgd dus. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten