Pagina's

maandag 3 december 2018

Update

Een update is hard nodig.  Er is een hoop gebeurd.
Na weer eens een hoop gedoe en gezeur op zijn werk was Riche er helemaal klaar mee.
Bij het vacatures kijken stond een leuke baan in een Restaurant vlakbij waar wij weleens er lunch of een terrasje pakken.
Gelijk sollicitatie eruit en Riche zei nog: ik loop er morgen wel even binnen.
Dát kwam er niet van want gelijk werd hij gebeld voor een gesprek en aangenomen.
Vooralsnog leuk er vooral beter geregeld. Gezamenlijk eten wat uit de keuken komt. Een rooster en geen gehang meer omdat er geen gasten waren.
Nadeel: beide kerstdagen werken, maar ja dat is niet anders.

En dan ik.  Ik ben al 2 weken ziek thuis.
Tobde al een tijdje (eigenlijk al een hele tijd) met hoesten en kortademigheid en pijn op mijn borst.
Door de huisarts doorgestuurd naar de longarts.
Longfunctie was te laag, maar geen aanwijsbare oorzaak.   Mijn energie level was inmiddels zo laag dat ik niet kon werken. Proefmedicatie en uitgebreidere longfunctie.  En weer terug naar de longarts, die het nog steeds niet wist.  Nieuwe proefmedicatie en afspraak bij de cardioloog omdat het ook weleens mijn hart zou kunnen zijn. 
Inmiddels gebeld door de bedrijfsarts en afgesproken dat ik deze week kopje thee op het werk ga drinken en dan kijken of ik volgende week een paar uurtjes wat vervangende werkzaamheden kan doen en de week erop ook.  Dan moet ik ook naar de cardioloog en begint de kerstvakantie.  Na de kerstvakantie opnieuw contact met de bedrijfsarts.  Maar de longarts vroeg zich ook al af of de fysiek zware groep die ik heb niet gewoon te zwaar is voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten