Pagina's

donderdag 27 december 2018

Kerst in Huize Giesberts

Ondanks dat ik me nog steeds niet goed voel was het wel Kerstmis.

Kerstavond kwamen Robbert en Stefanie eten, Stefanie beef tot en met donderdagochtend.
's Avonds speelden we wat spelletjes met zijn vieren.

1e kerstdag kwamen Robbert en Dominique brunchen, Stefanie was er immers al en Francesca was deze kerst met het gezin van een vriendin in Eurodisney.

Na de brunch pakten we de cadeautjes, bewonderden surprises en lazen gedichten. Nog even gefacetimed met Francesca ook.

We hebben allemaal een leuke surprise en gedicht gekregen. Robbert maakte voor Riche en mini versie van ons campertje, en Riche maakte voor hem een sabel. Ik maakte voor Stefanie een koffiemachine en Stefanie maakte voor mij een taart. Doo maakte voor Francesca een spaarvarken en Francesca maakte voor Doo een trein op rails.
We hadden lootjes getrokken, dus het was echt puur toeval dat we elkaar zo hadden getrokken.

We zijn allemaal enorm verwend. Ik kreeg speculaasplankjes en maatlepels. En lekkers en douche spul en een Boeddha beeldje.
Voor Riche ad ik als extraatje een bordje voor in de camper laten maken.

Daarna verbouwden we alvast de kamer om met 10 man te kunnen gourmetten en sneden we alvast vlees enzo.
Om half vier kwamen zus en zwager met hun 3 jongens en de hond. Terwijl de hond onze Olli gezelschap mocht houden gingen we met zijn allen een uurtje bowlen. Dat was leuk, maar voor mij te vermoeiend.
Na het bowlen de laatste hand aan de gourmet en daarna lekker smullen. Na nog een lekker toetje en koffie gingen zus, zwager en de jongens en hond weer richting Tiel en deden wij nog wat spelletjes.

2e kerstdag ontbeten we met zijn drietjes en deden we na de koffie met zelfgebakken tulband nog weer spelletjes,
's Middags kwam Doo en die deed mee met de spelletjes en daarna gingen we met ons viertjes uit eten bij Sumo. Ik was er nog nooit geweest en Riche ook niet, De meiden al vaker. Maar zeer de moeite waard.

ik kreeg 2 december krasloten maar helaas niets gewonnen


Het bordje voor in de camper
De miniversie van onze camper
Het spaarvarken wat Doo maakte
De door mij gemaakte koffiemachine
Het sabel
De taart waauit ik de cadeautjes mocht vissen.


De zelfgebakken kersttulband






Geen opmerkingen:

Een reactie posten