Pagina's

woensdag 26 oktober 2016

De balans na 3 dagen

Maandag en dinsdag dus in de VSO groep waar ik op de dinsdagen het zwangerschapsverlof in vul.  En vandaag in de VSO groep waar ik de komende weken de maandagen ga doen en volgende week ook de vrijdag.

En een heel rooster gehad in welke groepen ik tijdens het zwangerschapsverlof op de maandagen en woensdagen sta. Na een paar weken VSO op maandag ga ik  tot het einde van het verlof in een SO groep werken op die maandagen. En vanaf volgende week woensdag tot aan de kerst de woensdagen in een andere SO groep en laat dat nou de groep zijn waar mijn zusje onderwijsassistent is. En na de kerstvakantie tot aan het einde van het verlof weer een andere VSO groep op de woensdagen. Degene die ik vervang had ook alleen op dinsdag een vaste groep.

Ik had niet gedacht dat ik het VSO zo leuk zot vinden, maar ik vind het echt geweldig.

Naast de gewone dingen geef ik ook praktische vakken zoals arbeidstraining. 

Het reizen vind ik wel een dingetje maar dat zal een kwestie van wennen zijn. Wat al scheelde is dat mijn  zusje me vanmorgen in Tiel bij het station oppikte en  vanmiddag weer afzette. Maar zij werkt weliswaar ook 3 dagen maar niet dezelfde 3 dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten