Pagina's

dinsdag 19 april 2016

Vreemd

Deze week ben ik 3 dagen aan het invallen in een groep 6 in Tiel.
Op deze school was ik al eerder 2 weken in groep 3.

Tussen de middag zat ik in de personeels kamer met wat groep 4 juffen.  (Mijn groep speelt normaal buiten met de andere groep 6, maar op dinsdag met  de groepen 4 omdat ze dan vroeg naar de gym moeten)

Maandag was er in 1 van de groepen 4 ook een invalster geweest en ik had toen al wat opgevangen over dat het niet zo goed liep.

Nu kwam de directrice ook de ruimte in en ging met de andere juffen die er zaten in gesprek over de bewuste invalster, wat ze allemaal wel niet fout had gedaan en dat ze haar bij de Pool had laten blokkeren.

Ik voelde me er erg onprettig bij en was dan ook blij dat de bel ging en ik mijn groep buiten kon gaan ophalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten