Pagina's

dinsdag 22 maart 2016

Waarom

Vandaag ben ik een dagje invallen in een groep 7 in Renkum.
Gezellige maar grote groep.
Tijdens de kleine pauze doe ik wat ik altijd doen, ik check mijn telefoon voor nieuwe inval aanvragen en kijk even op Facebook.

En zie daar het nieuws van de aanslagen in Brussel.

Ik krijg het niet met 2 uit mijn hoofd.

Waar gaat dit naartoe.  Waarom zijn er een paar gekken die doen alsof ze de spreekbuis voor een heel geloof zijn en die het nodig vinden om dit soort dingen te doen.

Ik zie al dat ook Arnhem station een verhoogde alert status heeft en ben erg blij dat Francesca vandaag niet hoeft te werken bij de AH to go op het station.

Maar het hotel waar Riche werkt is tegenover het station, veel te dicht bij dus.  En Dominique werkt op de treinen.

Erg beangstigend. Zo wil ik niet leven, die lol wil ik ze niet geven, dat die zieke personen mijn leven gaan beïnvloeden. Dat zijn ze immers op uit, angst zaaien en haat oogsten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten