Pagina's

woensdag 18 november 2015

update cardioloog

Maandag moest ik voor een hartecho en vandaag naar de cardioloog.

De echografist zei maandag al dat het er prima uit zag.

De cardioloog vindt ook dat het prima gaat, de vermoeidheid en conditieopbouw heeft gewoon tijd nodig.
Bloeddruk is geweldig, zo goed dat ze de medicatie halveerde en misschien over 3 maanden wel stop zet.
Ook de beta blokker, krijg ik een andere in een veel lagere dosis voor en 2 andere medicijnen zijn gestopt.
 De beta blokker kan er misschien over een tijd ook af en dan houd ik alleen de stollingsmedicatie, daar kom ik nooit meer vanaf.

Maar er was ook minder goed nieuws, maandag bij de echo zagen ze een galsteen, maar als die blijft waar hij nu zit en de koliek aanvallen die ik af en toe heb daarvan niet erger/vaker worden, mag die lekker blijven zitten.

Omdat ik zelf het idee had dat het borstbeen wat wijkt vroeg ik daarna, de cardiologe schrok ervan dat hoort dus niet. Ik moest gelijk foto's laten maken en ze gaat overleggen met het Radboud.
In het meest ongunstigste geval moet de boel weer open om het opnieuw aan elkaar te zetten.

We wachten maar af.

1 opmerking: