Pagina's

woensdag 1 april 2015

KNO Arts

Voor vanmorgen stond er een afspraak met de KNO arts op de planning. Want cardiologe wil niet het risico lopen dat Cardiochirurg in het groot overleg gaat zeggen dat dat een eventueel obstakel is voor de operatie.

Dus op naar de KNO poli. Inmiddels al 12 jaar niet meer geweest,
 Ik ben wat ze vroeger een oren kindje noemde, buisjes, keel en Neusamandelen knippen en die buisjes en neus amandelen nog een flink aantal keer.

Later voorzien van een nieuw trommelvlies omdat de vele malen buisjes hun littekens wel achter gelaten hadden. En dat nog 2x vanwege veelvuldige ontstekingen en littekenweefsel.

Ik praat nasaal, ook al sinds mijn jeugd en door mijn neus ademhalen wil niet altijd.

Maar ondanks tussenschot rechtzetten en slijm vliesoperatie is dat nog steeds zo.

Ik verwachtte dan ook niks nieuws. En dat was er ook niet, neusamandel is wat vergroot, maar niet ontstoken. Alles was schoon en als er uit de neus kweek niets komt (waar de KNO arts van uit gaat, dat er niets uit komt) staat op dat gebied niets de operatie in de weg.

Weer een hobbel over. Nu de  hartkatheterisatie nog en dan mag (moet) ik op die wachtlijst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten