Pagina's

dinsdag 29 april 2014

Bewegen en afvallen

Na de paasdagen ben ik weer intensief gaan weken aan mijn gewicht. Dit doe ik door middel van Grip op Koolhydraten.
De eerste dagen had ik echt ontwenningsverschijnselen van het geen suiker en geen cola light meer gebruiken.
Vorige week woensdag was ik precies 93 kilo en vanmorgen was ik 91.4, al 1,6 kilo eraf dus.

Ik was al begonnen met hardlopen, echter omdat ik nu snipverkouden ben en dus benauwd en hoesten en meer van dat, heb ik de afgelopen halve week niet gelopen. Ik hoop dat zo snel mogelijk weer op te kunnen pakken.

Vorige week stond er op de weggeefhoek op faceboek een trilplaat. Die mocht ik ophalen en na op google gezocht te hebben, vond ik een heel schema met hoe, wat, hoelang enz. daar probeer ik iedere dag gebruik van te maken. Alleen zondag was ik echt veel te ziek, dus die heb ik de hele dag in bed doorgebracht.

NU is het zaak om het te blijven volhouden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten