Pagina's

woensdag 19 maart 2014

Van alles en nog wat

Via facebook kwam ik vorig jaar in contact met een studente van de kappersopleiding die een knipmodel zocht.
Afspraak gemaakt en ze knipte me prima.
Afgelopen weekeinde kreeg ik weer een berichtje van haar of ik maandag avond model zou kunnen zijn. Aangezien ik dringend naar de kapper moest, maar dat altijd uitstel, was dat een prima kans.

Toen ik daar was vroeg ze of ik eventueel voor een mede studente kleurmodel wilde zijn, en omdat mijn haar inmiddels grijs met blonde strepen was, vond ik dat een geweldig idee.

En toen kwam gelijk de vraag: "Kun je morgen? "
Dat kon omdat ik toch geen invalaanvraag had, dus ik ben in 2 dagen tijd, goed geknipt en mooi geverfd.

Ik houd er niet van om zelf op de foto te gaan, maar vooruit, hier komt het:



En natuurlijk ook weer even wat fotootjes van Olli:




1 opmerking:

  1. Wat leuk om je eens te zien Catharina. Je nieuwe cooup staat in elk gevaal erg leuk ( ik wet natuurlijk niet hoe het ervoor zat) en Olli is al flink aan het groeien.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen