Pagina's

dinsdag 3 december 2013

Telefoonstress

Al een poosje laadde mijn Note niet goed op. met kunst en vliegwerk lukte het wel, maar echt goed ging het niet.

Vanmorgen was hij helemaal leeg, na de hele nacht aan de stroom gelegen te hebben en ging dus niet meer aan.

Dus maar naar de Vodafone winkel en daar is hij nu, als het is wat ze dachten dan is hij eind van de middag klaar en valt het onder de garantie. mag ook wel want in de loop van de anderhalf jaar heb ik zelf al een keer een nieuwe batterij moeten kopen en een nieuwe oplader.

Over 2 maanden mag ik mijn abonnement verlengen en eigenlijk wil ik dan graag de Note3, maar dan hoop ik wel dat de kinderziektes die de Note 1 heeft (die ik dus nu heb) er dan uit zijn.

We zullen zien.

Om 16.21 uur kwam het verlossende e mailtje en kon ik mijn telefoon weer ophalen. Gerepareerd en inderdaad viel het binnen de garantie. Hij laadt nu weer prima op, dus ik kan weer vooruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten