Pagina's

woensdag 10 april 2013

Zwart/Wit

Ik ben nogal van de kleurtjes, dus  challenge  # 39 op http://liftchallenge.blogspot.nl/ : gebruik alleen zwart en wit op je kaart/creatie, vond ik dan ook een hele uitdaging.

Eerst eens flink door alle papiertjes enzo heen op zoek naar wit en zwart.
Dat vond ik alleen in mijn verzameling behangstalen, dus daar maar eens mee aan de slag gegaan.

De achtergrond, het kleine rondje en de vlinders zijn gemaakt van de behangstaaltjes. Het kleine taart rondje komt van de Action en het lint met bolletjes heb ik ooit met een pakketje andere witte lintjes en bloemetjes bij Pipoos gekocht.




2 opmerkingen:

  1. Je was niet de enige die het lastig vond, maar toch de uitdaging aanging! Heel mooi gedaan! Leuk dat bolletjeslint eronder en de vlindertjes, speels effect.
    Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallege.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met de doilie. Een vrolijke kaart is het geworden. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen