Pagina's

maandag 3 december 2012

Druk druk,


Al een paar dagen niet geblogt, ik ben druk.
Druk met invallen, al een week op dezelfde school in dezelfde groep.
Druk met de verjaardag van Francesca, die gisteren 14 werd.
Druk was ik met een Sinterklaas swap, die anoniem moet, dus waar ik later alleen dat wat ik krijg van kan laten zien.
En druk met de Decemberswap, ook hierover volgt later meer.

Kortom, echt druk. Daarnaast ben ik voor mijn catechesegroep bezig met de kerstboomgiftzakjes, om ze allemaal wat mee te geven op de laatste bijeenkomst voor de kerstvakantie en moeten de kerstkaarten natuurlijk ook nog af.

En tussendoor moet er ook nog aandacht naar het gezin en huishouden.

Maar stiekem geniet ik van alle drukte en alles wat de decembermaand met zich mee brengt. Over een paar weekjes is het al Kerst en dan zitten we lekker met ons gezin een midweekje in Center Parcs.

Heerlijk, ik verheug me er echt op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten