Pagina's

dinsdag 18 december 2012

Decemberswap

Op facebook stond in november de oproep om mee te doen met de december Swap. Omdat ik daar vorig jaar met zeer veel plezier aan mee had gedaan, heb ik me dit jaar weer aan gemeld.

De bedoeling was een doos met minimaal 10 pakjes samen te stellen voor een ander (waarvan je wat gegevens kreeg) die zo min mogelijk mocht kosten. Dus zelfmaak, kringloop en meer van dat.

Eind november kreeg ik mijn swappie toebedeeld en kon ik aan het verzamelen.
Dat is goed gelukt, dacht ik zo.

Pakket op de post gedaan en nu maar hopen dat Swappie de inhoud leuk vindt.

Vandaag toen ik thuis kwam van het invallen stond ons pakket in de kamer.
      

We gaan met zijn allen , althans degenen die thuis zijn uitpakken en dan volgen er nog meer foto's!

Het is een geweldig en vooral heel passend pakket. Er zaten 2 mooie kettingen in, chocolade, een kussentje en een mok, een cupcake standaard, een hele lieve en ontroerende brief, hele leuke gepimpte potjes en koektrommel, kerstversiersels, prachtige strikken/bloemen/vlinders op de pakjes. Mandjes, leesvoer, knutselspul en nog veel meer.
Zo overweldigend, hoe iemand uit de dingen op  mijn blog en facebook, zo treffend en passende pakjes kan maken. Echt top!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten