Pagina's

donderdag 26 januari 2012

update

Vandaag had ik een tussenevaluatie van de LIO stage, altijd weer een moment voor zenuwen.
Maar ik weet nu al dat ik mijn LIO stage met een voldoende ga afsluiten, dus dik in orde allemaal.


Op 14 februari heb ik eind gesprek, maar daar hoef ik me dan geen zorgen meer over te maken.
Dan ben ik die week nog in de klas en neem ik 16 februari afscheid. 17 februari is carnaval en dan ben ik er  nog wel bij. Ik heb helemaal niks met carnaval, maar de kinderen willen graag dat ik erbij ben.

Voor de leerlingen ga ik een blokusspel kopen en ik wil voor elk kind een persoonlijk kaartje maken. Voor de juffen weet ik het nog niet en de rest van het team ga ik of taarten voor bakken of iets hartigs voor tijdens de lunch doen.

Maar in ieder geval is het einde in zicht.
Dan scriptie en ICT project afmaken en inleveren, en dan afstuderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten