Pagina's

vrijdag 10 maart 2023

ziekenhuis perikelen

Vanaf mocht ik weer voor de botox behandeling van mijn slokdarm.
Al een week het gevoel dat er iets vast zit in mijn slokdarm, dus dat konden ze gelijk naar kijken.

Maar er ging van alles mis. Ik niet altijd een uur van te voren INR laten prikken. Kom ik bij het kan, staat er geen aanvraag in het systeem.
En terug ik een laborante die het dan niet meer wist.
Gelukkig had ze een collega die haar kon helpen.
Dat gehad. Op de afdeling was in de tweede die me aanmelde, maar de laatste die naar de voorbereiding mocht. Gaf als voordeel dat ik niet terug naar de wachtkamer hoefde nadat het infuus was ingebracht.
Maar het infuus zat niet goed, had ik al aangegeven dat dat al eerder gebeurd was, maar collega meegekeken en die vond ook dat het goed zat. 
Waar ik al bang voor was, het zat dus echt niet goed en het roesje werkte dus niet. MDL arts moet wat bij spuiten, maar dat heeft dan dus ook geen zin.
Ze besloot toch te beginnen en ik heb alles gewoon meegemaakt. Is het inbrengen van de scoop al vreselijk, de botox prikken zijn helemaal erg. Die voel je van je borst tot je rug. Zoveel pijn, alsof ze er dwars doorheen prikken.
Dan hebben ze pcm via het infuus, maar ja dat werkt dus ook niet als het infuus niet in een bloedvat zit.
Kortom was weer een heftige dag.
Nu lekker in mijn eigen bedje. Pijn is nog erg aanwezig, maar trekt langzaam weg.
Er zat niks in mijn slokdarm waar het gevoel vandaag kon komen, dus even opletten of het niet van mijn longen afkomt.
En zo modderen we door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten