Pagina's

woensdag 13 mei 2020

update

Inmiddels zit ik alweer ruim 2 maanden thuis, of ik als onze school op 2 juni weer gaat beginnen, ook weer kan beginnen, hangt van de artsen af. Omdat ik in de risicogroep val en ook nog met het OV reis, is het nog maar de vraag of het een goed idee is.
We wachten af!

Ondertussen wacht ik op een oproep voor een nieuwe Botoxbehandeling, dit gaat via een gastroscopie en MDL arts had geen idee hoelang het kon duren. Het is wel weer hard nodig, ik heb er heel veel last van.

Eind juni heb ik dan eindelijk een afspraak met de internist die zich over mijn suikers gaat buigen. De nieuwe medicatie (1x per week een injectie) is nu 2x opgehoogd en nog steeds zijn de bloedsuikers niet stabiel.
Ook de INR (stolling) is niet stabiel, dit kan komen door de wisselwerking met de nieuwe medicatie.

Kortom, nog steeds niet uit de lappenmand!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten