Pagina's

maandag 24 februari 2020

grenzen aangeven blijft moeilijk

Vrijdag belde de teamleider,  de leerkracht waarmee ik op vrijdag mee loop was ziek.  Of ik die 2 uurtjes dan die groep wilde doen.  
Ja dan zeg ik dus ja. 
Dat was niet slim,  want daarmee ging ik onder mijn grenzen. 
Groep was enorm druk want smiddags zouden ze carnaval vieren. 
De 2 die het meest afwijkende gedrag vertonen,  deden dat nu ook,  waarbij 1 van de 2 zodanig uit haar plaat ging,  omdat ik van haar afspraken afspraken de leerkracht niks afwist,  dat ze zo tegen me schreeuwde daar ik haar verzucht om maar elders tot rust te komen.  De andere deed nog drukker dan normaal,  maar al met al ben ik wel die de 2 uur heen gekomen. Maar daarna stortte ik echt in.  Liefst was ik een potje gaan huilen,  maar ik moest nog met de bus naar huis,  dus ipv huilen,  maar een lion gekocht op het station en die opgegeten.  En dat was weer niet slim omdat ik daarna veel te hoog in de suikers zat. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten