Pagina's

donderdag 9 januari 2020

medische update

Gisteren kreeg ik weer een gastroscopie met een botox behandeling. 
Ik moest een half uur voor tijd aanwezig zijn voor de voorbereidingen en dan nog een uur daarvoor on mijn INR te laten bepalen.
Ik heb dus ruime tijd in het ziekenhuis doorgebracht. 
Infuus inbrengen ging niet geweldig,  ik zei nog dat het niet goed zat maar ik had ongelijk.  Later bleek dat ik heel erg gelijk had.
Via het infuus krijg je het roesje, nou wat er ook gebeurde,  geen roesje, dus ik heb alles meegekregen en gevoeld.  Vreselijk. 
Gelijk nadat ik op de nazorg kamer wad,  kreeg ik vreselijke pijnen, aan het infuus en met ademhalen. 
Via het infuus kreeg ik PCM, dat werkte niet.  Toen het infuus eruit mocht bleek dat alles wat ze erin gespoten hadden nu in een grote bult in mijn arm zat. 
Ik mocht toch naar huis.  Omdat de pijn bij het ademhalen niet wegging,  vanmorgen gebeld.  Ik moest PCM nemen(alsof ik dat al niet deed) en de aarts zou terugbellen. 
Dat deed ze ook keurig en advies was PCM en morgen belt ze terug. Is het dan niet over gaan ze kijken of het een long embolie is. Dat zou eigenlijk alleen maar kunnen als er met dat foute infuus en luchtbel mee  is gekomen. Aangezien ik genoeg bloedverdunners binnen krijg.  (Moest voor deze behandeling wel even stoppen)
Heb ik weer.

Vanmiddag belde er ook iemand van vitalis.
Al mijn papieren zijn in orde,  alleen moet ik in het multi disciplinair overleg worden besproken omdat ik bij de MDL arts loop voor mijn slokdarm en natuurlijk vanwege de hartklep en bijbehorende bloedverdunners. 
We wachten af.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten