Pagina's

donderdag 16 mei 2019

Updatetje

Dinsdag ochtend naar het ziekenhuis voor de 24uurs meting.
Eerst een sonde erin voor wat voormetingen dan die er weer uit.  Wat een ellende.  Brrr.
Dan de dunnere sonde met sensoren erin en die blijft 24 uur zitten. Bij een symptoom moet ik op knopje drukken en alles wat ik doe / eet/drink/voel moet ik opschrijven.
Ik heb het overleefd, zelfs redelijk geslapen en woensdag ochtend mocht het er weer uit.
Ondertussen had  dinsdag middag de arts gebeld vanwege de proef medicatie, die echter en niet hielp en waar ik ontzettend beroerd van werd.
Nu dus wachten op darmonderzoek.
De vermoeidheid lijkt heel iets af te nemen.  Hele kleine stapjes maar en ziekenhuis bezoeken zorgen voor een dag met extreme vermoeidheid.
Morgen naar de huisarts, bloedsuiker is nog steeds niet goed ondanks verhoging van de medicatie.
Dus we modderen nog door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten