Pagina's

woensdag 11 juli 2018

Laatste schoolweek

De laatste dagen van het schooljaar zijn aangebroken.
Dat betekend afscheid nemen.

Dinsdag namen we afscheid van 1 van de staigares (de andere was vanwege een operatie al 2 weken eerder gestopt).
Ze had leuke dingen voor de leerlingen en voor de juffen mooie planten en een doosje merci.


Van een leerling uit de groep waar ik tot de herfstvakantie stond kreeg ik een prachtig kaartje en  van 1 van onze leerlingen nog een reep chocolade.

Dinsdagavond was de afscheidsavond van de VSO leerlingen die van school afgaan. Daar zaten leerlingen bij die ik vorig schooljaar en/of begin dit schooljaar in mijn groep had.
Dus ik vond dat ik daar wel naar toe moest.

Vandaag was ik vrij en ging ik met mijn zusje lunchen. Toen ik weer naar de auto liep werd ik om mijn middel gevlogen door 1 van mijn leerlingen. Zo lief.

Morgen nog een lange dag met de afscheidsavond van de VSO leerlingen en vrijdag een half dagje. De klas is zo goed als schoon, dus dat hoeft gelukkig niet vrijdag nog.

Na de vakantie heb ik fulltime mijn eigen groep, een EMB groep met een aantal rolstoel kinderen.
Ik heb er zin in.
Eindelijk mijn eigen groep.
En dan begin ik ook aan de master, dus vanaf de herfstvakantie heb ik 1 dag per week studieverlof.

Maar eerst heerlijk vakantie vieren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten