Pagina's

zondag 10 juni 2018

Happy moment #70

Heerlijk een weekeindje weg met de camper.
Vrijdag haalde Riche me op op school.  Beetje vroeger dan ik normaal wegga, maar met de hele week steeds laat weg mocht dat wel een keer vind ik zelf.

We reden zonder files naar camping Op Hoop van zegen in Noordwijkerhout.
Daar kregen we een prima plaatst op een volle camping.  Gelukkig had ik gereserveerd.

Lekker halve haantjes uit de oven gegeten en toen op de fiets met Olli in de fietskar naar het strand.
Het waaide behoorlijk maar dat was niet zo erg.

Thoffie met wat erbij aan het strand en daarna op de fiets terug.

Wat spelletjes gedaan en daarna lekker gaanm slapen.

Zaterdag waren we niet echt vroeg op, eerst op ons gemakje ontbeten ( na dat olli gewandeld  had) en daarna ben ik even naar de Lidl gefietst.

Thoffie bij de camper en op naar het strand via een rondje winkelstraat. We zijn de hele middag aan het strand  gebleven.  En zomaar ineens een ontmoeting.  Een vriendin was met haar man in Katwijk.  Ze hadden een strandwandeling maar Noordwijk gemaakt en daar zagen ze ons zitten.
Even gekletst en toen wandelden zij weer terug in de richting Katwijk.

Wij reden rond een uur of half 7 richting camper.

In plaatst van avondeten smeerden we lekker toastjes en vervolgens kwamen de spelletjes weer op tafel.

Zondag ochtend eerst rustig ontbeten en na het klaarmaken van de camper op ons gemakje terug richting huis. 

Een heerlijk weekeinde zo tussendoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten