Pagina's

woensdag 27 december 2017

Christmas with the King

Zusje Carla had kaartjes gewonnen voor Christmas with the King in Afas in Amsterdam.

Ik boek ook kaartjes te hebben gewonnen. Mijn kaartjes weggegeven in ruil voor een lift terug en wij op Carla haar kaartjes.

Achteraf iets minder slim want mijn kaartjes waren recht voor het podium en Carla gaat kaakjes asn de buitenrand. 🙁

Ik moest werken die vrijdag en leerlingen gingen om 12 uur naar huis.  Dus kerstboom aftuigen.  Lokaal opruimen enzo en om half 2 konden we weg.
Was nog een dingentje want zusje zou me oppikken maar had de auto stuk, maar een collega die in dezelfde wijk woonde gaf me een lift.

Vandaar uit met de trein naar Amsterdam en eerst winkelen. Ik verwende mezelf met een paar Geox lage laarsjes (met 50% korting), een broek en een blouse.

En alweer kleinere maat!

Daarna richting Afas, eerst nog wat gegeten.  En op naar de King.

Het was een geweldige show, maar of ik er zelf 65 euro voor zou uitgeven betwijfel ik.

Een super leuke middag/ avond met Carla was het zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten