Pagina's

woensdag 11 januari 2017

Het gewone leventje

Inmiddels is de kerstvakantie weer voorbij en het gewone leven weer begonnen.

Tot aan de voorjaarsvakantie werk ik 4 dagen in Tiel.
Maandag en vrijdag in een laag niveau VSO groep, dinsdag in een andere VSO groep met een wat hoger niveau en de woensdagen in een SO groep.
De dinsdag en woensdag groepen heb ik voor de kerstvakantie ook in gewerkt, dus die leerlingen kennen mij en ik hen.
Maar de maandag/vrijdag groep is een nieuwe groep voor mij en ik dus voor hen.

De dagen zijn wel lang, ik ga om kwart voor 7 de deur uit en meestal ben ik pas tegen kwart voor 6 weer thuis.

Maar de donderdagen heb ik vrij, dus dan kan ik even bijkomen.

Het werken in het SO en vooral het VSO vind ik nog steeds geweldig leuk.
Heerlijk.

Dus dat maakt de lange dagen goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten