Pagina's

dinsdag 20 september 2016

teleurstelling

Vorige week vrijdag werd ik zomaar uit het niets gebeld door de st Maartenschool in Nijmegen, een school voor kinderen met lichamelijke of meervoudige beperkingen en langdurig zieke kinderen.

Of ik interesse had in een kleutergroep, 3 dagen voor het hele schooljaar.

Dat had ik zeker. Vanmorgen mocht ik op gesprek komen, een heel prettig gesprek.

Er kwam nog een kandidaat en daarna zou ik wat horen. Ik had er een goed gevoel over.

Maar helaas, vanmiddag werd ik gebeld, kreeg de bevestiging dat het een heel fijn gesprek was en dat ik met mijn ervaring prima binnen de school zou passen, maar  dat de andere kandidaat beter bij de onderwijsassistent aansloot.
Nu had ik al kennis gemaakt met de onderwijsassistent en die is vrij jong, mijn gedachtesprong is dus ook dat de andere kandidaat dus qua leeftijd beter zal aansluiten en dus een stuk jonger dan ik zal zijn.

Leeftijdsdiscriminatie............... het mag niet, maar gebeurt toch. Is al de zoveelste keer dat ik op gesprek mag komen en een ander (lees jongere) de voorkeur krijgt.

Maar ja dan maar weer invallen........................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten