Pagina's

donderdag 2 juni 2016

Pech

Vanmiddag reed ik terug van mijn invalschool in Wageningen. Omdat ik nog wat boodschappen wilde halen reed ik ipv via de snelweg, via Oosterbeek.

En toen ik Oosterbeek inreed, had ik midden op de rotonde ineens geen koppeling meer.
Alarmlichten aan, maar niemand die ook maar even inhield, integendeel, ze scheurden al toeterend langs.

Ik uitgestapt en gaan duwen, kon toch niet midden op de rotonde blijven staan. En nog niemand die stopte of wat dan ook. Echt onvoorstelbaar.

Gelukkig waren daar 2 jongens op een scooter , die hun scooter parkeerden en kwamen helpen, samen konden we de auto veilig neer zetten en na ze heel erg bedankt te hebben, kon ik de wegenwacht gaan bellen.

Die zou er binnen een uur zijn en inderdaad hij was er met 3/4 uur.

De koppelings kabel was gebroken en de wegenwacht heeft er een noodkabel ingezet.

Lang leve de wegenwacht.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten