Pagina's

vrijdag 24 juli 2015

Het valt wel, maar niet mee

Vandaag is het 6 weken geleden dat ik de nieuwe hartklep en nieuw stuk aortaboog kreeg.

Voor de operatie zeiden de  artsen dat ik erna pas zou merken hoeveel last ik ervoor van de lekkage had gehad.

Nou, wat mij betreft voelde ik me voor de operatie veel fitter dan nu. Maar ja al die complicaties waren natuurlijk niet voorzien.

En 6 weken is misschien ook wel te kort.

Maar het gaat me echt te langzaam, ik merk wel vooruitgang, maar zulke kleine stapjes.

Vanmorgen moest ik naar de trombosedienst en ik had bedacht dat ik daarna wel even naar de bibliotheek wilde.

Omdat we toch op het winkelcentrum waren daarvoor, gingen we gezellig ontbijten bij La Place.

En daarna dus een rondje bieb.
Allemaal niks bijzonders zou je denken, maar daarna moest ik echt weer gaan liggen want ik was helemaal kapot.

Dinsdag moet ik naar de fysiotherapeut voor de revalidatie, toch maar eens vragen dan of dit normaal is.


1 opmerking:

  1. Ik denk inderdaad dat het tijd nodig heeft, zeker gezien de complicaties! Lastig, want we zijn gewend altijd te rennen en vliegen in deze maatschappij. Hopelijk komt de energie weer snel terug!! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen