Pagina's

maandag 27 oktober 2014

Dagje op pad

Gisteren ging ik een dagje op pad.  Met de trein naar Annelies, een in Nibbixwoud wonende vriendin.
De heen weg verliep niet geheel volgens boekje,  trein sloeg station over en reed extreem langzaam,  waardoor ik uiteindelijk 40 minuten vertraging had.  10 voor 9 smorgens fietste ik thuis weg,  10 over 12 was ik in Hoorn waar Annelies me van de trein haalde.
Via de supermarkt snel naar haar huis en daar kennisgemaakt met de nieuwe hond Igor en brood gegeten.
Toen was het al tijd voor de Stampin Up workshop gegeven door Annette van www.dekijkkast.blogspot.nl.  We hebben 3 hele leuke kerstkaartjes gemaakt en het was super gezellig.
Na afloop van de workshop nog lekker gegeten en toen was het helaas al weer tijd om richting de trein te gaan voor de terug reis.
Die verliep zonder noemenswaardige problemen en zelfs de op het station geparkeerde fiets stond er nog.
Ik was half 11 weer thuis en na nog een rondje met de honden dook ik moe maar voldaan mijn bed in.
En top dag.!


1 opmerking: