Pagina's

vrijdag 5 september 2014

update

De vakantie is nu echt weer voorbij.

Francesca heeft er inmiddels al anderhalve week opzitten.
Dominique is nu op vakantie naar Turkije, maar is bezig haar MBO af te ronden en te kijken wat ze verder gaat studeren.
Stefanie is begonnen aan haar master en Robbert heeft het druk met zijn bedrijfje.

Riche werkt al sinds we terug zijn (eerder dan gepland vanwege werk) van vakantie 6 dagen per week omdat zijn ontslagen collega nog niet is vervangen.

Ik heb nog niet gewerkt, begin van het schooljaar is altijd slap met invallen. Ik solliciteer me suf (voor zover er vacatures zijn) maar nog steeds niks vasters.

Vorige week vrijdag ben ik met een stel vrouwen van de snail en fun groep naar de Knotsgekke Kaartendagen geweest en daar heb ik leuke dingen gekocht.

Morgen is Riche zijn enige vrije dag en dan gaan we samen met de honden naar Noordwijk.

In de planning zit nog een dagje Slagharen met zus en haar gezin. Daar hebben we al goedkope kaartjes voor en een dagje weg met de dagje uit bonnen van de Jumbo. Het plan is dan naar Phantasialand te gaan.

Verder heb ik nog een bon liggen voor een kasteelentree voor 2 personen, gewonnen bij de bank/giroloterij, dat gaan we ook nog samen een keer doen en heb ik voor mezelf nog een gewonnen entree voor Sauna Palestra liggen.

Afvallen en bewegen gaan erg goed, na 2 en een halve week staat de teller nu op - 3.4. Als ik er 5 kwijt ben mag ik van mezelf het dagje sauna van mij bon gaan plannen.

Riche en ik proberen 2x per week een flink stuk op de hei te lopen met de honden en in de vakantie liep ik met de honden elke week met mijn zusje en hun hond een km of 5 of 6 op de hei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten