Pagina's

vrijdag 4 juli 2014

Uitputtingsslag

Het begon vanmorgen al met 3x een telefoontje van de pool. Telefoontje 1: Of ik naar Elst Utrecht of naar Geldermalsen wilde. Omdat ik de auto  niet zou hebben, beide  geen optie (met auto was ik er trouwens ook niet blij mee geweest).
Telefoontje 2: Of ik echt niet naar Elst Utrecht of Geldermalsen kon, want ze hadden niemand.
Nee dus!
Telefoontje 3: Heeft mijn collega je al gebeld voor................ ta da Geldermalsen en Elst Utrecht.

Zo moe word ik daarvan.

Vervolgens ging de telefoon weer, ditmaal was het de andere pool en die had een invalaanvraag voor een school 1 wijk verderop. Kijk dat wilde ik wel.

Zware dag, invallen kost al vaak veel energie, maar in de laatste weken voor de vakantie helemaal. Pfff!

Robbert had al een aantal dagen last van een zwelling in zijn kaak, die gisteren ineens veel erger was en waar hij vanmorgen mee naar de huisarts ging.

En die stuurde hem met spoed naar de kaakchirurg. Omdat Robbert dit al eerder had gehad en er toen onder plaatselijke verdoving gedraineerd was, was de verwachting dat dat nu ook zo zou zijn.

Dus liet Riche de auto thuis zodat ik uit mijn werk Robbert weer kon ophalen.

Toen ik op het parkeer terrein van het ziekenhuis uit de auto stapte, ging mijn telefoon: Robbert of ik nog thuis was. Nee dus.
Want de kaakchirurg ging hem opnemen om het onder algehele narcose te doen en hij had natuurlijk niks bij zich.
Dus even bij de opname geweest en toen weer naar huis, spullen voor Robbert verzameld, wat gegeten, honden gevoederd en laten lopen en toen was inmiddels het appje ik ga nu naar de OK al gekomen.

Daarna maar weer richting ziekenhuis in de veronderstelling dat ik dan er wel zou zijn tegen de tijd dat Robbert ook weer op de kamer was.

Niet dus, ik was om 8 uur weer in het ziekenhuis, om kwart voor 9 kreeg ik telefoontje dat hij nog op de uitslaapkamer was, maar dat alles goed gegaan was en pas tegen 10 uur was hij weer op weg naar zijn kamer. Gelukkig kun je bij het ziekenhuis heerlijk buiten zitten en had ik leesvoer en mijn telefoon, dus ik heb me wel vermaakt, maar het was een hele lange dag.

Ze hebben de zwelling gedraineerd en gespoeld en er zitten nog 2 draintjes in. Ze hebben aan de kant van de zwelling de verstandskiezen gelijk getrokken (dat stond toch al op stapel) en nog ene andere kies die zeer waarschijnlijk de boosdoener is. Helaas aan de andere kant lukte het niet om de verstandskiezen te doen, dus dat moet later nog een keer.

Reden van het lange wachten was dat de pijnmedicatie op de uitslaapkamer niet aan sloeg.

NU maar hopen dat Robbert een beetje kan slapen vannacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten