Pagina's

donderdag 16 januari 2014

Updatetje

Gisteren middag moest ik voor het verwijderen van de  hechtingen.
Niet echt iets om vrolijk van te worden, maar wat moet dat moet.
Het viel mee, het was meer het vervelende van het prutsen in mijn mond dan echt pijnlijk.

De protheses zijn gelijk even aangepast vanwege een pijnlijke drukplek.

Gelijk wat vragen gesteld, onder andere over het niet kunnen kauwen, van dat antwoord werd ik niet blij.
Door de stukken die ze van mijn tandvlees en kaken hebben afgehaald, kan het wel 6 tot 8 weken duren voordat ik normaal kan kauwen.

Maar ja dat moeten we dan maar zien te overleven. Wel goed voor de lijn.

2 opmerkingen:

  1. Catharina, ik heb je blog nu pas ontdekt (na een reactie op mijn blog) en nu snap ik, dat jij die engel bent, die ons haar auto leende bijna 14 jaar geleden!? Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen