Pagina's

dinsdag 29 oktober 2013

Storm

Het stormde gisteren flink, hier in het Gelderse viel het allemaal nog wel mee.
Al waren Francesca en vriendin (die een goede 10 kilometer naar school moeten fietsen) voor de zekerheid maar met de bus gegaan.

Toen ik terig kwam van een gesprek over een langdurige vervanging (waarover later meer) zag ik op het journaal nieuws uit Amsterdam. Aangezien dat nieuws nogal heftig was, stuurde ik onze aldaar studerende en wonende Stefanie een berichtje.
Dat ze op het journaal zeiden dat ze binnen moest blijven.
Haar reactie: ik heb tot 5 uur college dus dan zit ik binnen, bij navraag bleek ze gewoon op de fiets naar de universiteit te zijn gegaan.En het waaide alleen een beetje hard vond ze.

's avonds nog even contact gehad, toen ze terug kwam van college viel het allemaal wel mee en ze was dan ook gewoon op de fiets naar Badhoevedorp geweest op daar bijles te geven.

Ook contact gezocht met Dominique die in Zeeland stage loopt, die stond heel in haar eentje bij de aankomst desk op het park tussen flink heen en weer waaiende bomen.
Maar ook daar ging alles goed.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten