Pagina's

zondag 12 mei 2013

Moederdag 2013

Vanmorgen werd ik wakker gemaakt door manlief met een ontbijtje op bed.

Daarna had hij cadeautjes voor mij:
 Een pakketje met 2 flessen FA, shower en lotion. Heerlijk ruiken, ze en douche spul en bodylotion in 1, is lekker makkelijk lijkt me.


Een een bedeltje voor mijn  Pandora armband, een hoefijzertje voor geluk.

Van de kinderen kreeg ik een Skottle Braai Safari Chef, een lang gekoesterde wens. De doos was dinsdag al met de post gekomen, maar ik mocht hem vandaag pas uitpakken.


Manlief is nu de late dienst weer in, Dominique is ook werken, maar  is wel hier en ook Robbert komt eten.

Stefanie gaat koken, ze gaat Mexicaanse ovenschotel maken, zie hier het recept: http://dekeukenvandezoeteinval.blogspot.nl/2012/09/mexicaanse-ovenschotel.html
Omdat het gehakt op was in de supermarkt gaat ze het deze keer met kip maken. Lijkt me ook lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten