Pagina's

woensdag 21 maart 2012

soms.............

Van de invalpool kreeg ik een grote envelop met allerlei in te vullen en terug te sturen papieren. En een formulier om een verklaring van goed gedrag te halen. Op het begeleidende papier stond dat ik de voorkant moest invullen en ondertekenen en er dan mee naar het gemeentehuis moest.

Zo gezegd zo gedaan, verder niet naar de rest van dat formulier gekeken, maar ingevuld, ondertekent en op naar het gemeenteloket. Daar de gebruikelijke wachttijd (en de zorgen of ik echt wel zo een verklaring zou krijgen, je weet maar nooit wat iemand onder mijn naam gedaan heeft ; -) ).
Toen ik aan de beurt was, toetste de dame achter het loket wat in, bladerde door het formulier en zie dat ze er niks mee kon want niet alles was ingevuld en ondertekent.

Voor niks geweest dus. NU invalpool maar bellen, maar dat moet via hun administratie en die nemen niet op en dan zien dat ik ergens die handtekening en stempels ga krijgen.

Lekker simpel............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten