Pagina's

zaterdag 17 december 2011

update

Even een update:

Ik ben erg druk, dus is er weinig tijd om uitgebreid te bloggen. Maar alles loopt zoals het moet. Francesca doet het lekker op school,. Mijn LIO is over de helft. Do vindt haar opleiding geweldig en gaat vanaf april stage lopen, ze hoopt op een stageplaats bij Roompot parken. Stefanie haar studie gaat ook goed, ze wil volgend studie jaar een semester in Engeland studeren en heeft gesolliciteerd om in de zomer in de
VS zomerkampen te gaan leiden.  Robbert studeert inmiddels Toegepaste Psychologie.

Het enige wat niet lekker loopt zijn de financiƫn, met de 3 studerende kinderen, een middelbare scholier en mijn studiekosten, is 1 inkomen wel heel erg weinig. Maar we modderen door tot ik klaar ben en dan hoop ik snel een baan te vinden, maar in ieder geval kan ik via de invalpoule al aan het werk dan.

Dan komt er hoop ik ook snel ruimte voor een auto, voor de broodnodige vervanging van zaken die hier op zijn eind aan het draaien zijn en voor leuke dingen,

Sponsoren zijn natuurlijk altijd welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten