Pagina's

maandag 14 juni 2021

hoe het hier is

Alles gaat eigenlijk gewoon zijn gangetje hier.  We leven toe naar de vakantie.  Afgelopen zaterdag lekker met Olli naar Noordwijk geweest. 

Verder hebben we een nieuwe (grotere) eettafel met een bank en 5 stoelen gekocht.  12 weken levertijd.  Dus we hebben nog even.  In het najaar komt er een andere vloer in en wordt de keuken aangepakt. Dan willen we ook nog een nieuwe bank,  maar dat is weer even sparen.
Kortom ons huisje wordt steeds mooier.  

Nog een paar weken dan begint de zomervakantie.  10 juli krijgen we ons 2e prik en 12 juli vertrekken we richting Zweden.  5 weken  vakantie hebben we dan voor de boeg. 
Ik heb op internet een route gevonden. Langs de west kant van Zweden omhoog en langs de oostkant weet naar beneden. 
We hebben er veel zin in. 
Camper heeft een nieuwe huishoud accu en is APK gekeurd en nog een reparatie,  dus die is er ook helemaal klaar voor. 

Wat het medische verhaal betreft,  mijn suikers zijn weer vreselijk instabiel.  Huisarts gaat overleggen met de internist. 
Maag en darmen zijn redelijk over controle als ik goed oplet wat ik eet. Slokdarm blijft klachten geven,  maar nog niet zo erg dat een botox weer nodig is. 
Kortom we modderen door.

1 opmerking:

  1. Wat akelig dat je zo met je gezondheid blijft tobben.
    Ik ga in de herfstvakantie naar Zweden. Nu al zin in!

    BeantwoordenVerwijderen