Pagina's

zondag 29 december 2013

Bakprogramma?

Omdat vriendinnen altijd roepen dat ik echt aan zoiets mee  moet doen, had ik me vorig jaar opgegeven voor het bakprogramma Heel Holland Bakt.
Ik was toen door de eerste selectie maar werd niet uitgenodigd voor de audities.

Niet getreurd, ik bak voor de lol en om mensen te plezieren en hoef er niet zo nodig mee op TV.
Toen ik een paar maanden terug echter een oproep op Net 5 langs zag komen voor het nieuwe programma Bake My Day waarvoor ze kandidaten zochten, heb ik me weer opgegeven. In de volste verwachting er niets van terug te horen. Er schrijven zich immers heel, heel veel mensen voor in.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik echter een mail dat ik was uitgenodigd voor de castingsdag. Ik moest vanmorgen naar Amsterdam(gezellig samen met oudste dochter die omdat ze morgen moet werken ook terug naar Amsterdam ging).
Ik had eerst een gesprekje met een redacteur voor de camera en daarna moest ik een meegebracht baksel presenteren.

Voor mijn gevoel was het een leuk gesprekje  en toen ze de taart zagen en er aan roken waren ze enthousiast. Na het proeven mogen ze dan niks meer erover zeggen, dus afwachten maar.

Zo rond half januari laten ze weten of je door bent.
Ik ga  maar uit van niet, dan kan het alleen maar meevallen.

Dit was de taart die ik bakte:

En dat kleine stukje eruit is wat ze proefden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten